Friday 7 June 2013

Percubaan Pertama Menjadi Seorang Blogger

Assalamualaikum , Hye! Mamy Poko in the house ! Hehe* Kalau org Herbalife maybe da familar dgn nama "Mamy Poko" tp kalau ada yg baru shj mengenali diri ini, salam perkenalan aku ucapkan *smile* 

 

Mesty ramai tertanya2 :

 

1) Dah kenapa tiba2 si Sya ni main blog ?

2) Kenapa lambat sgt buat blog ?

3) Kenapa terabur blog die ni ?

 

1) Kene work Smart jugak sbb salah satu DMO aku in Herbalife yg kuat is INTERNET which is sblm ni aku pakai Facebook je hehe . memandangkan FB aku dh nk FULL . i hve to find other solution sbb aku x main approve je semua org . hehe* sorry ya siapa yg belum di approve . nk tinggalkan space sikit utk organisation terchenta . haha *gile poyo ayat* 

                        Aku sebijik mcm Baby Khalif struggling & explore new things !! FUHH -.-"

2) Al-kisahnya aku mmglah tersangat slow bab2 ni . tp fokuss kuatkan diri tanamkan azam utk learn new thing . haha . sblm ni mmg pernah ada blog tp semua KAWAN yg buatkan . HAHAHAHA . jgn tak tau dulu masa aku belajar kat MSU . Slide presentation pon aku byr bestfriend aku Eyla Normazlan buatkan . HAHA . tp takpe . sbb dlm Herbalife x pandai buat Slide pon bole jd 20K Executive President Team mcm Pn Hjh Kamilah !! so ada persamaan da disitu ;p 

 

3) Learning process . semoga  korg pon bole la mencurahkan idea kat aku utk mengindahkan dan menyemarakkan lg Blog aku ni okay !! PEACE :)

 

Blog is the best DMO utk suri rumah sepenuh masa mcm "Aku" hehe . Khalif tgh tido aku sungguh2 belajar buat Blog ni . I will shared lots of stories & my experience to you guys ! sgt excited !!  Semoga aku terus diberikan kekuatan insyaAllah =)

3 comments:

  1. Tahniah!!! selamat datang ke Alam Blogging!

    ReplyDelete
  2. waah syaa dah ada blog tahniah..ada mase jenguk la blog kami.....---> herbalifeourchoice.blogspot.com..

    ReplyDelete
  3. Nice blog...first entry ada gambar khalif..hehe..chaiyok2 sya!!

    ReplyDelete